Kızlar oğlum 2 yaşını yeni doldurdu. Lazımlık aldık ama üstüne oturmuyor bile ne yapmam lazım nasıl alıştıracağım kakasını yapınca haber veriyor kaka kaka diye bezini bakıyorum kaka yapmış. Kakayı buraya yapacaksın falan anlatıyorum ama yok oturmuyor bile çocuk🤦♀️ Yaz ayına girdik o çok çabuk aşık oluyorlar zaten bir an önce alışsın istiyorum ama olmuyor🙁