Benim bebek 3 aylık dün komtrole gittim meredeyse hiç kilo almamış 5300 gr geldi eve geldim xaominin tartısı var bende onla tarttım 5450 geldi anlamadım nasıl böyle oluyor .. banada diyo günde en az 8 deda emzir tek göğüs kullan dedi ama emmesi falan gayet iyi sütümde güzel ama kilo aldıramıyorum nolacak bilmem