Glittery Gunaydin hanimlar, bebegim 5.5 aylik. 2.664 gram dogdu 2.5 kiloya dustu. Su an 6.5 kilo civari. Sadece anne sutu aliyor. Geceleri uyandirip emzirmeli miyim yoksa onun uyanmasini mi beklemeliyim?
elifhanimm Glittery uyandırmamalısınız gelişimi ve düzeni açısından geceleri gerçekten beslenmeyi kesmek gerekiyor ve zamanı da gelmiş , gündiz beslenme sıklığını artırbilirsiniz yetersiz dedi ise doktorunuz kilosu için ama normal geldi bana
Ayazinannesi3001 Glittery Ben ilk defa dün çok terlediği için üzerini değiştirecektim uyandırdım 5,5 aylık bebeğim uyandırmaz olaydım hala uyumadı
ikizbabymom Glittery gece büyüme hormonu salgılandığı için kaliteli uyuması önemli gece beslenmeden çok uyumaya ihtiyacı var ve uyandırmak alışkanlık haline gelir zamanla saat başı uyanmaya başlar🌺
Glittery elifhanimm doktorumuz kilosunu begeniyor. Ben siz tecrubeli annelerin fikirlerini almak istedim🙏🏻
BDerel elifhanimm Gece beslenmesini nasıl kesicez acaba 5 buçuk aylığız bazı günler saat başı bazı günler 2 saatte bir kalkıyor emip geri uyuyor hemen
elifhanimm Glittery o halde problem yok, gece beslenmesine ihtiyacı yok artık,bu vesile ile ikinizi de derin uykular bekliyor
Glittery BDerel bana doktorumuz her uyandiginda emzirirsen her uyandiginda emmek ister dedi. Uyutmaya calisin bence
Ayazinannesi3001 Glittery ben yeri geliyor sadece zibinla yatırıyorum. Ama çok terliydi. Saat 1,2 gibi uyandırdım. Parça parça biraz uyuttum. 3,4 ten sonra yine mız mız. En son babası 5 te yanımiza getirdi.
PasaAnnesii Glittery uykuda önemli acıkınca uyanır ama baktınız kilosunda düşüş var o zaman gece tek sefer kaldırın bizimji 4.4 aylikti enfeksiyon geçirdi o zamana kadar güzel uykumuz vardı şimdi gece 2defa kalkar muhakkak 7ay olucaz
Melzey12 Glittery kilosu normal görünüyor bence uyandırmayın artık. Hedef 5. Ayda doğum kilosunun iki katına 1 yaşında 3 katına çıkmak demişti bana doktorum. Sizin bebeğiniz o hedefe ulaşmış uyandırmanıza gerek yok. Siz de dinlenin artık küçük doğdu diye çok yıpranmışsınızdır eminim.