Nurgrvn oğlum da böyle idi. Sabah 7 de uyanır gğn içinde sadece emerken uyur yerine yatırdığımda uyanır o yüzden meme de tutar bel ağrısı çekerdim. 1 saatte akşam üstü uyur gece 12 ye kadar uyumazdı. El kadar bebek
Sonra ne farkettim biliyor musun meğer ben uyutamıyor muşum
E ışık açık emziriyorum akşamları nasıl uyusyn bebek, yada uykuya hazırlayacak birşey yapmıyorum vs diye. Artık dedim bu düzene bie dyr demeli. Kanguru aldım her gün sıkıca giydirip dışarı çıkardım. Kıştı bir de,bir kez bile hasta etmedim. Uyku öncesi güzelce besleyip karnına nasaj yapıp ninni söylüyordum. Beşiğine bırakıyordum pış pış yapmaya,mızmızlanıyordu hemen, geri alıyordum çok ağlamadan , sakinleşince pış pış açıp dikkatini ses ile çekiyordum, hafif hafif sallayarsk uykuya geçiriyordum. Sonra yarım saatte 1 saatte uyanıyordu . Tekrar uyutuyordum aynı şekilde. Böyle böyle 1 haftada alıştı. Ve 3. Ayından beri gece uykuları düzenli allaha şükür. Her gün duş temiz hava uyku öncesi rutin, çok önemli. Klasik ama işe yarıyor 💙