İstanbul’da yaşıyorum. Kısa bir süre önce anne kart kullanmaya başladım. 150 kontör vardı içinde. Şuan 140 kaldı. O bitince ücretli mi oluyor ulaşım acaba? Yoksa aylık yenileniyor mu? Kullanan ve bilgisi olan varsa bilgilendirebilir mi? 150 kontör her ay veriliyorsa çok iyi.