Olric11 aynı durum bende de var şuan, cuma 8 aylık olacak ama böyle bir atak yok. Hiç durmuyor hiç ayağa bile kalkamıyorum üstümde oynuyor yemek desen yedirmek imkansız önceden oynuyordum falan yediriyordum o kadar halsizim ki onu bile yapamıyorum. Bu en beteriymiş 4üncü ay atağı anlamadım bile ama bu beni bitirdi gerçekten