Zeydaliannesi Merhaba arkadaşlar 3 gün önce sezeryanla doğum yaptım oğlumun kanında enfeksiyon çıktı ama çok az bir değer 1-10 değer arası normal kabul ediliyor bizim ki 8 di şimdi hastanede yatıyor. Böyle birsey başına gelen var mı
Eymenbebeks Zeydaliannesi benimde bebeğimde çok az enfeksiyon çıkmıştı ateşleniyordu. 2 günlüktü hastanede falan yatmadık ama. İlaç verdi o zaman onunla atlattık çok geçmiş olsun bu arada
Elmalipankek Zeydaliannesi Bizim de 8 çıkmıştı 5 günlükken doktor yatış istedi ama biz yatış yaptırmadı ertesi gün devlet hastanesinde tekrar kan verdik 3′e düşmüştü bol bol emzirdim 1-2 çay kaşığı da su vermiştim
Zeydaliannesi Eymenbebeks sağolun değerleri kaçtı hatırlıyor musunuz bizim hiç bir belirti yoktu ne ateş ne solunum sıkıntısı yarın vereceklermiş inşallah 😣
Eymenbebeks Zeydaliannesi inan hatırlamıyorum canım. Bizde ateş vardı biz oo şikayetle gidip öğrendik . Korkmayın onlar çok güçlü 💪 insallah bir an önce atar üstünden