Merhaba kızlar normalde hiç kilo problemi yapmadım yapmam da.lütfen yanlıs anlamayın amacım bebeğimin kilosunu sizlere göstermek veya yarıştırmak değil sadece ebeler beni biraz korkuttuğu icin bu postu açtım. dün kızımın 4 aylık asısı icin sağlık ocağına gittik ve boy kilo takibine de bakıldı(kızım 37+5 günlük doğdu 2500 gr idi )suan kilosu 6.480 gr çıktı ve ebemiz kilo alımına az dedi geçen aylara göre dedi halbuki aynı şekilde emziriyorum sütüm de yeterli ama anlamadım geçen ay tam 6 kg idi şimdi 480 gr 100 gr kıyafetine bezine çıkalım 380 gr almış az almış dedi sizce kilo alması icin ne yapmalıyım ilk çocuğum ve herhangi bi tecrübem felan yok bilgi almak istedim.