Aselduru88 Olmuyor güç yetmiyor kızım sadece bebelac içti şimdi 60 lira olmuş 10 ay boyunca hep zorla aldım elime ne gecse mamaya verdim ama artık yettiremiyorum 😔😔😔😔
AtaVeAnnesii Aselduru88 Merhaba kilosu iyiyse ek gidayla arasi da iyiyse 1 yasina az kalmis biraz daha idare edin 1 yastan sonra devam sutune baslayabilirsiniz zaten daha uygun olur.
minigim4545 11 aylık benimde mama reddi yapıyolar 3 öğün yiyor bende bıraktırcam almıcam alsamda israf oluyo ki doktorumuz yemek yiyorsa sorun yok demişti
ikizbabymom Aselduru88 doktorumuz 10.aydan sonra süte geçebilirsin demişti ben 1 yaşı bekledim ama alacak durumun yoksa sütü sulandırıp verebilirsin