Anneler, bebeğim 2 aylık. Çok gaz sancısı olduğu için gazını çıkarması ve kakasını yapması için bacaklarını karnına itiyoruz ya da kendi itiyor. Bu yüzden de belden sızdırma yapiyor. Can bebe’nin üst ve alt kısımlarında bariyer varmış bugün onu alalım diyoruz. Sizlerin önerilerini alabilir miyim?