Anneler dün oluştu oğlum 6 aylık gozbeb günün beyazinda hafif bir kırmızılık oluştu acaba gözünü kasıyor o yuzzden mi anlamadm tahriş mi yaptı bilemedim sizler bu durumda ne yaptınız? İnternette araştırdım anne sütü damlatın falan yaziio sizce? Bu serum fizyolojik suni işe yarar mı hem burun hem göz yazıyor ya o yüzden soruuorum