Arkadaşlar merhaba,
Emzirdikten sonra biberon takviyesi yapan var mı? Kızım 2.5 aylık. Ilk dogdugunda 10 gün pek kilo alması ememedigi icin doktorda emzirme üzerine kendi sütümü sahip biberon takviyesi yapmami söyledi. 1.5 aylık olana kdr takviye yaptım fakat artık biberon istemiyor sadece emmek istiyor. Ama ben en azından günde 3 defa biberon alsın istiyorum. O ilk psikoloji ile hala doymuyor gibi hissediyorum. Gerçi artık alması gereken tüm kiloya ulaştık. Ama nezaman emzirip üzerine biberon versem ya istemiyor biberonu ya da kusuyor içse bile. Bu durmda olan var mı?