Sut diyetini açtık, 3 hafta falan oldu. Dün süt denemelerim basladi, henüz bi etki göstermedi, ben artik rahat rahat sut içip, bebeğimde herhangi bir reaksiyon gostermezsse, onada tadimmi yaptircam? Bu süreç nasıl olcak, artik bilen yazsın,, 2 dir görmezden geliniyorum…