Bursa97 Kızlar merhaba oğlum 5 aylık ek gıdaya geçtik yavaştan meyve püresi muhallebi yoğurt falan yiyoruz 5. Ay çok erken diye yorumlar yapayım şimdi mecbur kaldık doktorunuzla görüştük herneyse bazen kakası çok cıvık oluyor yyani ishal gibide değil günde 1 yada iki kere yapıyor ama çok cıvık acaba böyle olması normal mi ya yaşayan var mı
Edaa28 Bilmiyorum ama normaldir 5 ay hiçte erken bir aüre değil yurtdışında doktorlar zaten 4,5 aylıkken geçiriyor çünkü bebekler 4 ayından sonra çinko ve demir vitamini alamıypr anne sütünde ben türkiyede duydum 6 aylık geçilir diye