Özel bir hastane bu kadar mı vasat bu kadar mı kötü olur. 2. Doğumum sütüm hep 3.gün gelir. İlk doğumumu sultanbeyli ersoyda yaptım. 20 milyarda versem kuruşu kuruşuna hakediyorlar. Resmen bebeğe onlar baktı ben değil. Sütüm sürekli emzirdiğim halde gelmedi yars oldu diye mama ile beslediler. Yemeklerimi verdiler saat başı kontrol ettiler. Şimdiye gelelim. Darıca hospital park. Senin gibi hastane olmaz olsun. Doğuma kadar herşey normal. Doğumdan çıktım 20 dk doktorun odama çıkmam için izin vermesini bekledim. Odama çıktım sünnet olan bebelerin sesi ağlamaları bir yandan benim sancılarım bir yandan zaman geçti. Baktık yine sütüm gelmiyor. Kızım hep ama hep göğsümde sürekli emziriyorum ki sütüm insin. Mama istiyoruz VEREMEYİZ SİZ HER İSTEDİĞİNİZ DE MAMA VEREMEYİZ cevabını alıyoruz. Kızım dün sabah 11 de doğdu. Yengem sağolsun sütünü sağıp sağıp gönderdi o da gizli gizli. Bugün sabahı zor ettik. Ha bide doğumdan çıktım bana yemek getirmediler görevli geliyor şunu yiyin bunu yiyin diyor ama yemek yok. Odayı temizleyen yok. Güya özel hastane. Hemşire çağırıyoruz koridor bomboş. Hepsi doğuma gitmiş. Yani kısacası tüm hayallerimi umutlarımı mahvettiler. Bir mama vermek bu kadar mı zor. Sadece bir kere mama verdiler annemin eline damlamış mama kızım buz gibiydi diyor. Sabah tümm sorumluluk bende diye imza atıp çıkıcam. Evimde daha iyi olucam. Bu hastane de doğum yapacak olannınız varsa arkasına bile dönmeden kaçsın. Zira ben eşşekler gibi pişmanım.