4 gün oldu ayırdım artık odasını 23 aylık bu arada alışsın istiyorum odasına 2 akşam güzel uyudu gündüzleri de problem yok ama dün akşam bu akşam uyurken aglayarak uyaniyor neden olabilir normalmi nasıl alistirdiniz sizler ayrı uyumaya kendi kendine yatmıyor zaten yatakta hemen iniyor mecburen ayağımda sallayıp uyutup öyle koyuyorum yatağına önerilerinize açığım fikir verirseniz sevinirim anneler 💜