İyi geceler anneler su an hastanedeyim bebeğim yoğun bakımda öncelikle dualarınız benim için çok önemli.bugün 19 günlük bebeğim sabahtan beri çöl durgundu hali yoktu eşime de mesaj attım bu normal değil diye cünkü emmek icin ağzını kapatmayan sürekli aranan çocuk meme bile istememişti en son ben bari doyurayım dedim emiyor ama ememiylr bi anda bıraktı ağzından sütler aktı nefessiz kaldı herseyi yaptım kendine getiremedim ellerimde evladım o hale geldi yıkıldım mahvoldum bittim hemen hastaneye getirdik test falan yaptılar bişey yok dediler ama yoğun bakıma aldılar ne olur ne olmaz diye şimdi kendi haline döndü elini kolunu hareketleri falan.sizce neden oldu dün ev çok çok kalabalıktı hersey ay ne güzel emiyor ay nasıl basını dik tutuyor falan dediği için nazar mı yoksa sıcaktan mı bunaldı yoksa başka bişey mi