kucukprensinannesi dogacan 2 ay 15 günlükken 6 kiloydu şuan 2 ay 23 günlük kaç kg bilmiyorum boyuda 60 cmdı
Elisaminannesi Zdk ben de bugün kontrole götürdüm 5.300 kilosu doktor az buldu bi 5.500 olsa daha iyiydi dedi
Elisaminannesi Zdk 3.400 doğdu.5.300 olmuş doktor az dedi mama takviyesi yapcam dedi sütum yeterli olduğu için iki hafta süre verdi 3 saate bir emsin dedi
Zdk Elisaminannesi anladımm inşallah yeterli kiloyu alır üzülmeyin mama vermek de dünyanın sonu değil. Sağlıklı olsun yeter :)
Elisaminannesi Zdk orasi öyle tabii benim üzüldüğüm daha fazla emzirebilirdim kendimi suçluyorum az mi besledim diye😔