Sevvalim canım eğer sulu yada kanlı pişik değilse margarin surebilirsin.belki komik gelebilir ama ben oğlum çok kötü pişik oldu eşim eczacı bu arada kullanmadığım birşey kalmadı ama isale düştu günde 6 bez değiştiriyorum tabi bunun üzerine ne kadar dikkat etsemde pişik oldu ve hangi kremi denediysem geçmedi arkadaşım bana dediki gülme ama sana yağ sürersen geçer bende hatta espiri yapip yumurtada kirayimmi dedim 😅😅😅😅 bebeğin çok küçük değilse 4+ ay üzeri ise dene lütfen yada çok ince bir tabaka tek f
Seferlik travozol surebilirsin inatçı pişik de Doktorlar oneriyo