3 gunlul dogum yaptim sezeryan korse başladim. Hareketimi cok kisitliyor. Tuvalet yurume otururken bile sanki dikisin old. Kan toplaniyor gibi. Sanki kesilen yeron icinde bisey var hareket ediyo gibi. Boyle seyler yasayan varmi normal mi ki. Korse Kullananan varmi annelerim. Ne kadar surelerde cikartiyosunuz. Neler yapiyosun oneri tavsiye herseye ihtiyacim var.