Slm kızlar bugün macron konuştu yalnıs bılgı vermek ıstemıyorum ama dedıgıne göre aşı olmayanlar kısıtlama olacakmış ve sağlık çalışanlar mecbur olarak aşı zorunluluğu olacakmış bazı yerlerde de test olmayanları almıyormuş testlerde ücretlı olacakmış sız bu konuda ne düşünüyorsunuz ??