Arkadaşlara gitmiştik orta sehpaya tutunup kalkmıs ben yanında yoktum. Kulağının üstünü ve kulağını çarpmış sehpanın köşesine. Feryadına koştum yanına hemen buz tuttuk ama fındık kadar şişti. Emzirdim sakinleşti kendisi iyi gayet gülüp oynuyor ama şişlik olunca korktum. Burada sormam saçma farkındayım, Başına böyle birşey gelen oldu mu arkadaşlar?