Senadmr01 çişinden doyduğunu anlarsın canım 1 hafta 10 güne kadar kaka yapmamaları normal karşılanıyor ama sana şunu söyliyeyim hazır bebeğin seni emiyor biberon asla verme yoksa seni aniden emmeyi bırakabilir zaten 3-4 aylık bi evrede meme reddi oluyor çok zorlu geçiyor biberona alışırsa senide emmez bu sefer sütün çekilir mamaya başlamak zorunda kalırsın özellikle gece emzirmen daha faydalı gece süt salgısı daha fazla oluyor 👍🏻