Cindy_35 Serum fizyolojiye avuç dolusu para vermeyin. Benim kuzenim eczacı onun tavsiyesi ile bir serum izotonik su aldık (çok ucuz hem) bir de şırınga. Şırınga ile izotonik sudan çekip bebeğimin burnuna tazyikli sıkıyorum ardından da otri bebe ile çekiyorum en güzeli size yemin ederim. Sonra da nazal nem damla ile burnunun içini nemlendiriyorum yara vs olmasın diye.