mustafayamaninannesi Tubafadime tabiki paylaşırım ama stres yapma boşver ben öyle böyle 3 aylık ettim bebişi inş her annenin sütü dolarda taşar ☺️🙏🏻
zeynepbalci mustafayamaninannesi o mide bulantısı için olan hapın yan etkileri çok diye okumuştum bdnce araştırın
mustafayamaninannesi zeynepbalci bugün 2. Günüm henüz bi yan etki yaşamadım ne ben ne bebeğim bi reaksiyon gösterse dr umuzla irtibata geçeriz bi zararı olsa dr içmem için yazmazdı diye düşünüyorum yine de teşekkür ederim uyarınız için
zeynepbalci mustafayamaninannesi şu an için yan etki değil de ilerisü için canım umarım yaşamazsın tabiki de 🤲 rica ederim 🥰 korkmasam ben deiçicem içmediğim bi o kaldı süt olsun diye valla
mustafayamaninannesi zeynepbalci inan ne duysak içiyoruz inş bi problem yaşatmaz ileride🙏🏻 süt sıkıntımız yüzünden ne yapacağımızı inan şaşırdık
Deletedmom84455 Nehiiir ben çok memnunum 24 lü 3 4 koli bitirmişimdir tadı kötü geliyordu alıştım zamanla ama aşırı kilo yapıyor bilginiz olsun.
Zephum Ben de jokerden aldım. solgar kullanıyordum süt artsın diye, malt içecek lactamil humana rezene vs aldım ekstradan. Bu içecekler korkunç kilo yapıyo ama pişman oldum diyebilirim hamileyken olmayan göbek oldu 😄
mustafayamaninannesi Tubafadime solgar ve kullandığım mide için olan ilaç işe yaradı sanırım canım bugün zorla 60 cc sağım yapardım 120 yi doldurdum oğlumuda emzirdim mama takviyesi yaptım gün içinde çünkü 3. Ay olan bexsero aşımızı olduk dün ateşlendi benimki huysuz birazda meme reddimiz çıktı bu dönemde zorlayarak sokuyoruz bakalım ağzına bu arada benim sütüm günde 3 kere 4 kere sağım ile 60 90 cc arası çıkardı gün boyu ama maşallah bugün 3 sağımda 120 çıktı sende sor istersen dr una solgar kapsülü önerir belki bu diğer hapı önermesede
Tubafadime mustafayamaninannesi yaa ne guzel canim mutlaka sorucam cok mutlu oldum ins bende altında banada fayda eder
mustafayamaninannesi Tubafadime inş canım gerçekten bu süt sorunu çok zor yani kimden ne duyduysam aldım yedim içtim suyun süt yaptığını biliyorum ama bende 3,5 lt suda işe yaramadı rezeneli karışımlar mı girmedi eve dolu var dut hurma tahin dereotu bulgur ayran hoşaf karpuz yok yani hatta dr umuz rezenede çinko var tüketme sakın dedi kaldı hepsi poşet poşet
NUR32 Kiloyu multimalt mı yapıyor promalt mı ? Ben de diyorum neden göbegim cıktı dogumdan sonra bile bu kadr değildi.demekki içeçek ediyormus
mustafayamaninannesi NUR32 promaltın şeker içeriği daha fazla multimalta göre multimalt doğal içerikli içindeki hurmadan tadını alıyor diyorlar ama emin olamıyorum ben yine de promaltı denemek için almıştım tadı kötüydü içemedim multimalt daha içilebilir diye düşünüyorum arada içiyorum yine
oyaacool Diclemm_39 evet düzenli kullanırsanız yarıyor. Ben günde bir defa içiyorum bazen beslenmem kötüyse 2 adette tükettiğim oluyor.