14 aylık oğlum bugün bexsero aşısı ilk dozunu oldu öğlen falan gayet iyiydi ama akşam ateşlendi ateş düşürücü veriyorum yatırdım kalktı bu saat oldu sürekli ağlıyor susmuyo sallıyorum uyumuyo şuan ateşi de 37.4 falan ateşi de yok ama sürekli ağlıyo çıldırcam komşular artık bize kapıya gelicekler sesinden ne yapabilirim hep ağlıyo susmuyo sallamaktan bacaklarım kopuyo şimdi banyo yaptırdım mama yedi gene sallıyorum artık uyusun Allahım sabahtan beri gram uyumadı gece de böyle ben bittim gerçekten aşıda sizinde böyle mi oldu zaten uyumayan bir çocuktu bide ağlaması ne yapacağımı şaşırdım kocam da saolsun diğer odaga geçip fosue fosur uyuyo bide bana söyleniyor Erkek olmak varmış gerçekten çocuğu sanki ben ağlıyorum