Aisedem Bebeğim 6 gün sonra ek gıdaya geçiyoruz ben 2 tane bebe biskivüsü yapmıştım ılık suyla denemek amaçlı bebeğim tortulu çıkarttı ve boğulur gibi yaptı çok korktum nasıl alıştıra bilirim ölçülü tarif verebilir misiniz
Asenana Aisedem ilk ek gıda bisküvi olur mu hiç internetten baksaydın keşke. Yoğurt ya da sebze püresi vermelisin
lgsya Aisedem 13 günümüz var bızımde ben gun ıcınde bır tatlı kasıgı yogurt vermeye basladım sadece 6 aya gecınce ise artık ılk sebzeler sonra meyve seklınde gıdıcegım
egeninanns Aisedem ilk ek gıdaya bal kabağıyla başladım . Parmak şeklinde buharda pişirdim. Eline verdim . Ezdi vurdu ağzına soktu en son yedi . Baya çiğnedi boğulma yaşamadık şükür
Angel124 Tatlım ilk başta püre kıvamında pütürsüz vermen gerekli ve yoğurt sebze gibi gıdalarla başlaman gerekiyor püre kıvamına getirip ver benim kızımda ek gıdaya başladı pütürlü yiyemiyor
Aisedem lgsya benim kız Yoğurduda beğenmedi şeker yaptım biraz öyle sevdi yoğurdu normal versem sıkıntı olmaz de mi içine su koydunuz mu
lgsya Aisedem hayır normal ev yogudu bır tatlı kaşıgı alıyorum ılıyınca ıkı cırpıyorum zaten sıvı halıne hemen gelıyor