3MelekAnnesi3 Esraea 12.aydan beri octamar balık yagı kullanıyorum günde 1 tatlı kasıgı ama bu ay değiştircem trendyol dan ocean multivitamin balık yağı alcam 😊
iyikianneyim61 Esraea benn✋ 14 aylikken baslamistik biz istahsiz oldugu icin oceanin balik yagi ve argivit suan 18 ayligiz devam vitaminlere
Bebekfirarda iyikianneyim61 argivit 5 yaş altı olarak 13 aylık bebeğe veriliyor mu canım ilk defa sizden duydum argiviti
iyikianneyim61 Milamoms memnun kaldim eskiye gore gercekten istahi daha iyi artti surubuda kizim severek içiyor birde
iyikianneyim61 Bebekfirarda evet veriliyor 14 aylikken kullanmaya basladik doktorumuz onermisti cunku boyu da artti ilk kullanimda
Milamoms Bebekfirarda kullanan bir çok insan gördüm d vitaminlerinin üzerine de 4 yaş üzeri yazıyor ona bakarsan
Bebekfirarda Milamoms tamam da ben bildiğim için değil bilmediğim için sordum arkadaş ona göre kullanırım diye