Hanımlar,
Oğlum 15 aylık ve travel sistem arabamız var. Tatil için kayınvalideme, kırklareline geldik bu civarda bakındım ama karşıma hep baston çıkıyor. Uçakta ve özellikle neredeyse bagajı olmayan polomda sorunsuz kullanmak istiyorum. Gören duyan bilen varsa paylaşırsa çok memnun olurum.