Bebeğim 4buçuk aylık sütüm olmasına rağmen hep beni az emdi oda ayakta gezerek zıplatarak ilk doğduğundada 10 gün hiç emmedi ağladı şuanda artık ayakta bile zor emiyor emme süremizde hep kısa oluyor 2-3 dk bu sefer de benim sütüm artmıyor ne yapmalıyım bilemiyorum başına gelen var mı bi bebek neden emmek istemez ki