Kızlar bebeğim iki yaşında bu aralar iştahsız çok hiç birşey yemiyor ve zayıfladığını fark ettim kilosu kötü değil ama yinede endişeleniyorum sizde durumlar nasıl gün içerisinde kaç öğün yer bebişler neler yedirebikiyorsunuz? Bizim ki biraz seçici yedirecek birşey bulamıyorum özellikle ara öğün yok biraz yardımşalım 😕