Teoman2020 merhabalar uçakta nasıl gittik anlatayım istedim size geç kalmadıysam tabi inşallah 😅 biz havalimanına biraz erken gittik zor oldu siz tam saatinde gidin. Kızım uçakların iniş kalkışlarını izledi baya oyalandı yemeğini yedirdim kavanoz mamalardan almıştım yanıma. Uçakta da önceden kaydettiğim çizgi filmleri açtım biraz. Biraz camdan baktı. Biraz kitaplarına baktı. Emziğiyleydi bütün uçak yolculuğu boyunca kulaklarda sıkıntı olmadı. Bi tek inerken biraz kulaklarını tuttu ama ağlamadı yine de. 2 tane kavanoz mama ve suyunu almıştım el bagajına hiç bakmadılar bile içine sorun olmadı. Güzel geçti bizim yolculuğumuz kısaca böyleydi ☺️