Kızım tam 2 aylık oldu bugün.. 10 gündür akşamları 10 da yatar sabaha kadar hiç uyanmaz ve tam 6 da uyanır sabah.. Meme ve mama ile besleniyor (sütüm yetmediği için mama takviyesi).. Aranızda böyle bebeği olan var mı?? Uyanması gerekiyor diyorlar ama kimide uykuda Bi ihtiyaçtır uyandırma deniyor.. Aç olsa ne olursa olsun uyanır ve bağırır karnımı doyur diye.. Aşırı seviyor yemeyi.. Sizce normal mi?