Hayalayaz Bugün aşı oldum olanlar varsa yan etkisi neler oldu benim şuan baş ağrımla kolum çok ağrıyo aşı olduğum kolumu kaldıramıyorum☹️
coraplarheptek Hayalayaz bebeğim iki haftalıkken oldum kolumda ağrı vardı ikinci gününde kolumu zor kaldirmistim o kadar ama ikinci dozda kolum dahada çok ağrıdı onun dışında pek bişey yasamadim
Aycan5454 Hayalayaz ben ebemize sordum ek gıda ya alışsın ondan sonra aşını yaptır ve mümkünse 2 gün emzirme dedi onun için düşünmüyorum yaptırmayı
asz Hayalayaz bende yan etki olmadı.kolum sadece üstüne yatınca ağrıyordu o kadar.ama kuzenimde baş ağrısı,mide bulantısı,ishal,şiddetli kol ağrısı yaptı.doktor 48 saat içinde geçmezse gel demişti ama geçti gitti gitmeye gerek kalmadan
Hayalayaz Aycan5454 benim bebeğim 6 aylık oldu ek gıdaya başladık ondan sonra randevu alıp gittim zaten
Bukrem62 Yengecanne_ Nedeni gayet açık anlatılıyor bu forumda aşı kutsal biseymis gibi hemen ban yiyoruz o yüzden konuşmak istemiyorum.. doğru kaynaklardan araştırın Instagramda Ali Osman Önderi takip edin
Yengecanne_ Bukrem62 ben de aşı olmadım sizin sebebinizi de merak ettim yargılamak kimsenin hakkı değil
birfincannkahve Bukrem62 Eşimle ben de olmak istemiyoruz ama zorunda bırakıyorlar resmen ikilemde kaldım iyice olsam mı olmasam mı diye
Bukrem62 Yengecanne_ kimsenin hakkı değil ama aşıyı hâşâ Allah yerine koydukları için bu forumda ben de sinirleniyorum