1176asklarim 16 ay 23 günlük.16.aya girdiğimizden beri iştah sıfır,hareket kabiliyeti arttıkça hiç durmak bilmiyor.gündüz uykusu 3.ayından beri zaten yoktu.ona alışığım.şuan günde iki kez yatar ve asla 30 dk yı geçmez her bir uykusu.sabah 8 de kalkar akşam 10 da yatar.gece 3 kez kalkar emip yatar.ama dediğiniz gibi ağlak bi çocuk oldu çıktı.sürekli kucakta olacak ya da sürekli ilgileneceksin .5 dk beni otururken görmesin asla izin vermez.iştah sıfır ama sürekli memede.artık öyle bi hale geldim ki sütten kesmeyi bile düşündürüyor bana.ve etrafıma ben çocuk doğurduğumu 15.ay itibari ile anladım diyorum.inanılmaz yoruluyorum canım ya.