Emiree Bu gün 4 ay karma aşıları olduk ateşimiz 39 a kadar yükseldi doktora gittik hemen ateş düşürücü ve fitil verdi ılık duş aldırıyorum ıslak bezle düşürmeye çalışıyorum daha da artar mı normal mi yaşayan annelerimiz yardım edin ateşten çok korkuyorum
Ysmnkaan Emiree evdeki agri kesicilerini donusumlu olarak verin daha kolay atesi dusucektir korkmayin sizin sakin kalmaniz onemli bu gece uyumayin devamli atesini takip edin yarina allahin izniyle bisey kalmaz eger fitil varsa evde o daha etkili ates dusurmede
KutayinAnnesiii Bizim 2 ay aşısında ateşimiz oldu 38 E çıktı fitil yaptım hemen düşürdü bir daha da yükselmesi. Cuma 4 ay aşısı olacağız bakalım nasıl geçecek 😒
Mrvtpz Calpol verin 5 saatte 1 tatlı kaşığı kadar bi zararı yok sonucta gecmezse denersiniz sabaha kdar