Kızlar 2 yaşına girecek oğlumun Doğum gününde giymek için eşimle elbise almaya gittik neyse zaten açık falan giydirmiyor beğendiklerimi de denedim güzel olmadı bu arada 6 ay önce 2. Yi doğurdum şuan 1.69 boy 85 kiloyum yani kiloluyum farkındayım ama eşim elbise bakarken sana elbise yakışmıyor demekki sana göre birşey üretmemişler dedi o an kadar canım sıkıldı moralim bozuldu ki anlatamam kızlar haklıydı da hiç yakışmadı ama onun öyle söylemesi çok mutsuz etti sonra beni üzdüğünü anlayınca toplamaya çalıştı ama olmadı tabi bu olaydan sonra diyete başladım zayıflamak istiyorum ama 2 gün sürüyor sonra dayanamayıp bozuyorum bana yardım edin nasıl zayıfladınız