PrensesZeynep Burrcin bende kızıma doğduğundan beri damakli kullaniyorum öyle alıştı başka emzik emmiyo şuan
curly_mom Burrcin ben de ilk 6 7 ay Philips avent damla uç (damaksız) emzik kullandım. Sonra damaklıya geçeyim dedim oğlum tutmadı, bunun üzerine emziği bıraktı zaten 😅
Biittercikolata Damaklı emzik kullaniyorum canim, damağa daha iyi adapte olurlar ve damak yapısında herhangi bir bozukluğa neden olmazlar. Damaksız emzikler, damağa baskı yaparak damak yapısını bozabilecekleri için 1 yaşından sonra önerilmez.☺️
Azyef Damaklı denedık almadı tutmadı ögürdü kustu kaç kere hatta bibs kullanıyoruz sımdılık .sonrasında da denemedım damaklıyı