Derya_mihra Merhaba hanımlar, doğumdan iki ay sonra regl oldum. Ama düzensiz oluyor her ay aynı günde olmuyor gecikiyor sürekli normal mi bu karnım da ağırıyor ama bir şey olduğu yok bu düzensizlik ne zaman geçer 🤦🏻♀️