2 aylık kızım var kınayi çok severim kızıma yakmayı çok istiyorum minim minim ellerde ne kadar guzel durur sakıncası var mıdır bazıları yakulmaz v s dedi açıklamasını bilmiyorlar ama yakılmaz diyorlar bilmedinjz seyi neden diyorsunuz oda ayrı mesele ,hurefedir diye düşünüyorum ama bilen aydınlata bililirmi ?