Kızlar oğluma tuvalet eğitimi veriyorum. Post da açtım daha önce. 4. Gün bitti kakasını yapıyor tuvalete korku vs yok. Çişini de ben oturttukça yapıyor kendi söylemiyor. Yere yapmalara da devam ediyor. Gece kuru kalkıyor.
Benim sorum şu çişini altına yaptığında ağlıyor bu iyi bir şey mi? Oraya yapmaması gerektiğinin farkında mı yani yoksa psikolojik olarak hazır mı değil sizce?