Merhabalar.bebeğim 8 aylık önümüzdeki ay işe başlicam ama tam anlamıyla ek gıda yemiyor sürekli meme meme diyor uykuya geçerken de emmek istiyor.biberon kabul etmiyor asla.düşünmekten kafayı yicek gibi oluyorum nasıl olacak diye 🥲 var mı önerisi olan?