Mom05273 benim kızım da 2ay 20 günlük on gün önce kadar benimki de öule köpük gibi yapıyordu üşüttü felan zannettim araştırdım baya anne sütü alan bebeklerde olurmuş böyle. Mama kullananlarda genellikle kabızlık olurmuş anne sütünde ishale benzer bu şekilde olurmuş sık sık emzirmeye devam et kendiliğinden geçti bizimki