Iyi geceler anneler selam bayram,geliyor malum hazırlıklar olacak benim en sevdigim sey esin oglum uyumlu olmak içinde. Hani lc waikikk defacto cicuk giyimleri yenilendi sezon diyorym ki alistim nerdeyse her ay,bisey alir oldum.guzel seyler geliyor küçülüyor kıyafetler de.o yüzden. Ogluma pembe tonlari tulum tişört felan bulsam alirim gibi rahat salas gomlek aldim bende elbiselerim de var mor tonlari burda sağolsun babam para verdi. Sizler neler alcaksinz kombin uyyyor msunz?😊 öneri olarak gyim mgazasi da verebilir sinz bakarım.