Minikkoala1 İki marka denedim ikisi de şişiyor yani normal bezden bir farkı olmuyor. Sudan Çıkınca şişmiş oluyor değiştiriyorum. Kendi beziyle girse de aynı mantık. Denediğim markalarda mı acaba sorun kullanan anneler yazabilir mi?
Sanatoryumpark Minikkoala1 hangi marka kullandınız bilmiyorum ama slepy kesinlikle tavsiye etmiyorum ama huggıes deneyebilirsiniz
GramPozitifBakteri Minikkoala1 Prima hiç şişme yapmadı 5-6 tane kullandım gayet iyidi.İstersen bi bak
Melankoli Tuba hayır değil. Mayo bezin özelliği suyu geçirgen olması. Bu yüzden şişmemesi gerekir. (Kakayı geçirmemesi bir diğer özelliği)
Minikkoala1 Melankoli sleepy ve e bebekte bir marka vardı onu denedim. Peki ıslanınca sudan çıkınca hemen değiştiriyor musunuz?
Tuba Melankoli bir kaç çeşit denedim (huggies, prima, rossmann) hepsi şişti ve sorduğumda normal denildi 🤷🏼♀️ Pek bilgim yok hep bir kez kullandım. Haftaya tatile gittiğimde yine prima kullanıcam bakalım yine şişme olacak mı.