YorgunAnneyimvesselam57 Bebegim 1 yasinda ayagina sicak tava dustu silverdin surdum yikadim vs ayaginin az biyeri su toplamis ben baska ne yapabilirim yada iyi gelen bildginiz krem vs bisey varsa soyleyin
Berra60 YorgunAnneyimvesselam57 acile gidin vakit kaybetmeden bnce bi krem fln verrrler hic olmazsa cokkk gecmis olsun
Asklepios YorgunAnneyimvesselam57 benim de kolum aynı şekilde olmuştu. Silverdin iyidir. Açık bırakın. Buz koymayın. Diş macunu ıvır zıvır sakın ha sürmeyin. Kendi kendine iyileşti zaten benim de. Ama baktınız çok kirlenecek gibi. Sargı beziyle sarabilirsiz gazlı bez koyarak ama biraz yakar.
Nurell YorgunAnneyimvesselam57 ahhh geçmiş olsun silverdin ilk aklıma gelen ama acile mi gitseniz acaba ?
Ah_neredeee_vah_neredeee YorgunAnneyimvesselam57 silverdin bir daha sürme canım .. süreceksen eğer isosol diye bir krem var onu bul gazlı beze sür ama böyle yedireceksin o gazlı beze öyle koyacaksın .
Minik1Ege YorgunAnneyimvesselam57 eczaneden bactigras alın içinden çıkan ilaçlı gazlı bezi koyup kapatın 24 saat kapalı kalsın açarken de ıslatarak açın. Yanığa birebirdir kapatmadan önce baticon dökerek yarayı temizlemeyi de unutmayın
Gizemaktas Yumurta akı sürün oda çok iyi geliyor ve acisini alıyor kurudukca sürün ne zaman bir yerim yansa hemen onu suruyorum ne ağrı ne başka birşey sürdüğünüz an geçiyor ama kurudukca tekrarlanamaniz gerekiyor :)
Mom626363 YorgunAnneyimvesselam57 yumurta akı agrisini biraz keser Yikama su toplamasi ondn oluyor Biz acile gittik once silverdin surdu ondn sonrada baska krem karisimi yapip verdiler bi gidin isterseniz
Arenn Sarı kantaron yağı yanığa iyi ama hemen mi sürülür yoksa iyileşmeye başlayınca mı bilmiyorum araştırın geçmiş olsun
Elzemmom YorgunAnneyimvesselam57 Benımdr kızmın ayagında oldu ben beyaz mum ıle hakımı zeytınyagı ertıp suuryordım 2 defa izde kalmadı hemendr ıyelstı gecmiş olsun ❤️
Arenn YorgunAnneyimvesselam57 iz kalmaması ve çabuk iyileşmesi için de gümüş sargı bezleri var biraz pahalı ama ananem yandı ona kullandık çabuk iyileşti sarı kantaron da yaralara birebir ben poposuna sürüyorum pişik için
Pamukdeniz YorgunAnneyimvesselam57 kaçıncı derece oldu acaba silverdin tek olarak fayda etmez maalesef acisinida almanız lazım anestol alın karıştırın ayrıca balaban pomadda alırsanız ek 3 kremi kullanın herhangi birşeyi kalmaz umuyorum.
YorgunAnneyimvesselam57 Pamukdeniz balabani nette okudum cok iyi kremler aradindaymisama hic kullnmadim etrgimdada duymadim
Prensannesiii00 YorgunAnneyimvesselam57 bildiğim en iyi şey sarı kantaron yağı oğlumunda göğsüne çay döküldü yeni doldurmuştuk üstü de çıplaktı hemen kantaron yağını sürdüm 1 saat sonra ne kızarıklık kaldı ne bir şey annem ameliyat oldu 5 defa 1 sene olacak ameliyat dikişleri çok az belli oluyor her gün sürüyorduk dikişlerine doktora danışmıştık yanık kesik gibi şeylere kullanabilirsiniz demişti
Prensannesiii00 YorgunAnneyimvesselam57 yok yok aksine alıyor acısını ben geçen gün fırından tepsiyi alırken dengeyi sağlayamadım avuçladım resmen fırını hemen yağı sürdüm 15 dakikaya acısı geçti hiç kabarmadı bile benim evimin daimi üyesi oldu sarı kantaron yağı 😊