TalHa_14 benim bebeğim 1 aylık sürekli çıkıyoruz doğduğundan beri. Emzirme odalarını kullanıyorum. Park bahçe sahil gibi yerdeysek arabamı yakında tutmaya çalışıyorum, arabada emziriyorum. Hiç olmadı emzirme örtümü geçirip dışarda emziriyorum. Hiç sağıp biberonla vermedim