miniginannesi20 Merhaba bayanlar. Sezeryan dogum yaptım. 1 ay 22 gunluk oglum. Ama resmen dogurmamis gibiyim. Mekik vs yapabilir miyim artik onerileriniz nelerdir. Suan 75 kiloyum . Nasil gidicek bu kilolar🤔 malum emziriyorumda
NorthLight miniginannesi20 acele etmeyin henüz yeni doğum yapmışsınız, emzirdikce zaten kilo veriliyor, hafif yürüyüş yapabilirsiniz
Utkucan miniginannesi20 6 aydan önce mekik sakın yapma dikişlerin açılırsa 2. Operasyonu olursun korse kullan
Elifsrslmz miniginannesi20 spor yapınca vücud asit salgılıyormuş o da süte geçiyormuş 3-3.5 ay spor yapılmıyor yürüyüşe çıkman daha iyi
Utkucan miniginannesi20 eder hiç merak etme sadece düzenli kullan zaten spor yapmaya başlayınca komple gider şuan biraz erken
oyaacool miniginannesi20 ilk 6 ay çok önemli özellikle karın egzersizi hele hiç yapma . Sütünü bile etkiler .
miniginannesi20 Aslmra80 valla dogru dedin. Hamileyken ye cocuk gelissin emziriyorum ye sütün olsun sırada ne var bakalım bekliyorum 😂😂 bıngıl bıngıl oldum kimsenin umru degil 😄
Aslmra80 miniginannesi20 Vala hiç sorma ben hamileyken çok kilo almadım en fazla 5 kilo ve sürekli alıp verdim hatta doktorum dalga geçmişti millet kilo alıyor sen zayıflıyorsun diye doğum yaptım 1 hafta içinde göbek falan kalmadı sonrası hüsran süt olsun diye yedim şimdi göbek fena 😂😂😂