Merhaba kızlar ben 20 günlük izne gittim. Evimin şalteri atmış buzlular ki ne varsa erimiş gitmiş 🥺 et vardı komposto vs. Hepsi çöp oldu. Ama bi koku var 1 hafta geçti aradan ailem buradaydı hemen dolabı yerleri silmişler yıkamışlar kapıları açık olduğu halde bugün eve geldim hala evde koku var daha doğrusu dolabın için de ne yapayım sizce ? Başına gelenler