Sdatrk estağfurullah, benim bebem 8 aylık. Öncelikle ben çalışmıyorum evdeyim ve tek çocuğum. O yüzden ona ayırdığım vakit iki üç bebekli annelerden fazla olabilir o yüzden bunu söyleyerek başlamak istiyorum. Benim okuduğum ve anladığım kadarı ile bebeklerin bizden hiçbir farkı yok uyku konusunda. Gündüz 2,5 saat uyuyor dediniz tek uykusunu. Bu çok fazla tatlı bir okşamayla uyandırıp bir saat ile sınırlarsanız akşam uykuları daha keyifli olur. Kesinlikle temiz hava çok iyi geliyor. Her gün dışarıya çıkan ve duş alan bebekler çok daha uzun ve kolay uyuyorlar. Mutlaka uyku öncesi rutin çok önemli. Ve loş ışık. Akşam ışığı görmemeli çünkü 8,en geç 9 da uyumalılar. Işık uykularını açıyor,ne kadar uyumak isteselerde büyük uyarı yapıyor. Gece beslenmesi varsa kademeli kesin , mutlaka kesin bu çok önemli. 2 kez ise 1 e düşürün 2. Beslenme için uyandığında ise bşr şekilde buna alışana kadar kcakta veya yatakta pışpışlayabilirsiniz. Uyandığında ağlıyor ise yatağında sakinleştirmeye çalışın hemen almayın, ama yaygarayı basarsa ancak o şekilde ağlatmamak adına bebeği alıyoruz çünkü güvensizlik oluşabilir. Saat biraz geç olduğu için karışıl yazıyor olabilirim. Ama özetleyecek olursak , öğlen uyku süresinin yarı yarıya azalması lazım. Akşam ki uykuları için de uykuya geçmeden bir duş saç tarama kitap okuma artık ne seviyorsanız. Buna 1 haftada alışacak ve uyku saatinin geldiğini anlayacak. Saat başı uyanabilir, çok ağlamadığo müddetçe yatağında , diğer türlü kucakta sakinleştirip tekrar yatırıp uyutmak gerekiyor. Bir ninni söyleseniz hemen dikkati size verie zaten. Buradaki en önemli konu sizin sabrınız. Çünkü onlar için 1 max 2 hafta sürüyor uyku düzenine alışmak ama anne çok yoruluyor. Ben size tekrar daha düzenli açıkyaacağım bu karışık oldu ise. Ama lütfen imkanınız varsa her gün öğleden sonra dışarı çıkın, ve terlemesine göre 2 kez duş aldırın, gece beslenmesinin bitmiş olması gerekiyor en geç 8. Ayda. Bitmedi ise bitirin. Bence başaracaksınız çünkü her bebel alışır kimile3i daha inatçıdır